Przejdź do stopki

                                                   

„Konkurs Prezesa GUS na najbardziej cyfrową gminę Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021”

Treść

Główny Urząd Statystyczny uruchomił konkurs promujący uczestnictwo w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021, pt.: „Konkurs Prezesa GUS na najbardziej cyfrową gminę Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021”.
Konkurs jest adresowany do wszystkich gmin i związany jest z samospisem internetowym dokonanym przez mieszkańców gminy od 1 kwietnia 2021 r. do 30 września 2021 r. za pośrednictwem interaktywnej aplikacji dostępnej na stronie https://spis.gov.pl/.
Zadaniem konkursowym dla gmin jest promowanie idei samospisu tak, aby jak najwięcej mieszkańców gminy zrealizowało w ten sposób swój obowiązek spisowy.
Udział w konkursie, to szansa na zdobycie cennych nagród w postaci sprzętu elektronicznego. Nagrodzone zostaną gminy o najwyższym wskaźniku samospisu internetowego w Polsce. Dodatkowo komitety konkursowe przyznają w każdym województwie nagrodę specjalną dla gminy najbardziej zaangażowanej we współpracę z urzędem statystycznym, wykazującej największą aktywność w zakresie promocji samospisu wśród społeczności lokalnej.
Zgłoszenia do udziału w Konkursie przyjmowane są do 30 września 2021 r. do godziny 23:59, za pośrednictwem aplikacji dostępnej pod adresem: https://rejestracja.stat.gov.pl/KonkursGmin/. Zgłoszenie się do Konkursu jest warunkiem koniecznym do wzięcia w nim udziału.
Po zarejestrowaniu się, na podany adres e-mail Uczestnik otrzymuje link aktywacyjny z adresu KonkursGmin@info.stat.gov.pl. Link umożliwia dokończenie rejestracji.
Logowanie do aplikacji odbywa się na podstawie zarejestrowanego adresu e-mail oraz hasła. W przypadku gdy Uczestnik zapomniał hasła, możliwe jest jego odzyskanie. Należy postąpić zgodnie ze wskazówkami w „Zapomniałeś/łaś hasła” oraz w przesłanym z adresu KonkursGmin@info.stat.gov.pl e-mailu (należy sprawdzić, czy wiadomość z informacją o odzyskaniu hasła nie trafiła do spamu).
Koordynatorem Konkursu na terenie województwa małopolskiego jest Urząd Statystyczny w Krakowie – adres e-mail do kontaktu w sprawie Konkursu to Cyfrowagmina-malopolskie@stat.gov.pl
Wszystkie informacje, w tym Regulamin Konkursu oraz materiały promujące Konkurs, dostępne są na stronie https://spis.gov.pl/cyfrowa-gmina-nsp-2021. Ogłoszenie wyników nastąpi do 15 listopada 2021 r.
Bardzo dziękujemy za dotychczasowe wsparcie i działania na rzecz promocji Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 i zachęcamy wszystkie gminy do zgłaszania udziału w Konkursie bo #liczymy się dla Polski.